Két év garanciát vállal az árura.
Ha megsérült (nem az Ön hibájából), ki kell töltenie egy reklamációs űrlapot (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf).
Csatolja hozzá a számla másolatát.
Ezután küldje el az árut az írásos reklamációs űrlappal és a számla másolatával a következő címünkre:
TopSki sport, Dlhá 61, 010 09 Žilina, Szlovákia
Panasz esetén értesítsen bennünket e-mailben a reklamacie@topski.sk e-mail címre
1. Az első lehetőség az áru cseréje a futáron keresztül.
Ez a legolcsóbb módja és nagyon egyszerű.
A kiszállítási pontok Csehország egész területén találhatók. Lásd itt: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
1. Csomagolja vissza az árut abba a csomagolásba, amelyben megérkezett (a terméket megfelelően be kell csomagolni, ellenkező esetben nem veszik át Önnek az adagolóhelyen)
2. A doboz nem lehet 120 cm-nél nagyobb
3. Vigye el a csomagolt terméket a legközelebbi kiadóhelyre
4. Az adagolóhelyen Ön diktálja e-shopunk dolgozóit: 90 31 70 48
5. Az alkalmazott kinyomtat Önnek egy jegyet, amelyet azután az árura ragaszt
6. Nem fizetsz semmit
7. Amint tájékoztatást kapunk arról, hogy beküldte a terméket, küldünk Önnek egy másik tetszőleges méretet
8. Ha kicserélt küldeményt kap, csak új küldemény feladásáért kell fizetnie: 4200 Ft
9. Kész.
2. A második lehetőség az áru futárral történő cseréje.
Ez egy kényelmesebb módszer.
Küldje el címünkre:
TopSki sport, Dlhá 61, 010 09 Žilina
Mindig Utánvét NÉLKÜL küldje el az árut, ellenkező esetben nem fogadjuk el.
Futár IDŐBEN: 220 808 284
PPL futár: 774 178 304
GLS futár: 567 771 111
EPS futár: 222 181 111
Ha úgy döntött, hogy az árut visszaküldi, lehetősége van futárral vagy postai úton leadni.
Címzett:
TopSki sport, Dlhá 61, 010 09 Žilina, Szlovákia
Mindig Utánvét NÉLKÜL küldje el az árut, ellenkező esetben nem fogadjuk el.
Futár IDŐBEN: 220 808 284
PPL futár: 774 178 304
GLS futár: 567 771 111
EPS futár: 222 181 111