Reklamációs feltételek

Reklamáció és garancia

A jótállási idő akkor kezdődik, amikor a vevő átveszi az árut. A garancia csak a gyártási hibákra vonatkozik.
Bármilyen panaszt a vevővel kötött egyedi megállapodással rendezünk a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően.
A Vevő köteles az árut az átvételt követően megvizsgálni az esetleges hibák megállapítása érdekében. Ha ilyen sérülést észlel, a vevő köteles ezt a tényt haladéktalanul jelenteni az eladónak.
A szállító nem vállal felelősséget a fuvarozó által okozott hibákért.
A legközelebbi szervizről telefonon vagy e-mailben adunk tájékoztatást.
Ha a reklamáció megalapozott volt, a vevő a 3.5. (fogyasztó) a reklamáció benyújtásával kapcsolatban felmerült szükséges költségek megtérítéséhez való jog, ideértve az igényelt áru szállítóhoz történő visszaszállításának költségeit is.
A törvényben előírt 24 hónapos időszak minden árura vonatkozik, kivéve, ha másként jelezzük.
A garancia nem vonatkozik:
• normál használatból eredő hibák;
• a termék helytelen használata;
• nem megfelelő tárolás.

© 2024 - Minden jog fenntartva
cross